Dekoratif cam vazo içerisinde beyaz orkideler, beyaz güller, lila lisyantüsler ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış şık ve gösterişli özel aranjman tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Dekoratif cam vazo içerisinde beyaz orkideler, beyaz güller, lila lisyantüsler ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış şık ve gösterişli özel aranjman tasarımı. Yaklaşık ürün boyutu: 60 cm
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
N**e *
Yillardir Harman Cicek ile verdigim tum siparisler mukemmel ve kalitesi ile , ciceklerin uzun omurlu olmasi ve estetik zenginligi ile herzaman cok olumlu donusler aldigim icin cok tesekkurler. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Kesinlikle tavsiye ederim.
P***n Kir*****glu
Cok guzel oldu cicegimiz, cok tesekkurler!
Se**et F***l
Özenerek hazırlandığı çok belli. Teşekkürler
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
Ha*****in O***s
Vermiş olduğum siparişlerde sitede görmüş olduğum ürün neyse bizzat kusursuz ve vaktinde teslim edildi hepsi. Tüm siparişlerim son derece özenle ve butik olarak hazırlandı. Siparişi verdikten sonra acaba nasıl olacak, ne zaman gidecek diye asla şüphede kalmadım. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Çiçekler sağlıklı ve temiz. Bu şekilde olduğu sürece tercihim hiç düşünmeden her zaman Harman çiçek olacaktır. Tavsiye ederim.
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
E***n Ka*****il
Harman çiçekçilik, bana göre 90'lı yılların sonundan bu yana çizgisini bozmadan koruyan. Çiçekçilik sektöründe, son yıllarda oluşturulmaya çalışan sanatsal çiçek dizayn işinin öncülerindendir. Bugün kendi sitelerinden, internet üzerinden verdiğim siparişle de tekrar gördüm ki kalite gerçekten tesadüf değildir. Emek, çaba, direnç gerektitir. Kendi alanınızda ki kaliteyi günümüz elektronik ortamına da aktarıp kolay kullanımıyla çağı takip etmekte de başarılı olduğunuzu görmekten mutluluk duydum. Görselde gördüğüm çiçeği, zamanında problemsiz ve tarafıma dijital bilgilendirmelerle, harika bir şekilde ulaştırdığınız için teşekkür ederim.
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
G**e Ka***as
Özenli hazırlığıniz, solmamis cicekleriniz, süresi içinde yaptığınız teslimatiniz ve bilgilendirme mesajlariniz için çok teşekkür ederim. Elinize sağlık 😊
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum.
İlginize çok teşekkür ederim.
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.