41 adet uzun boylu kırmızı gül ilen dekoratif cam vazo içerinde aksesuar yapraklar ile hazırlanmış gösterişli tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
Du**un C***n
Harika bir tasarım , incelik , zarafet 🙏
P***n Kir*****glu
Cok guzel oldu cicegimiz, cok tesekkurler!
N**e *
Yillardir Harman Cicek ile verdigim tum siparisler mukemmel ve kalitesi ile , ciceklerin uzun omurlu olmasi ve estetik zenginligi ile herzaman cok olumlu donusler aldigim icin cok tesekkurler. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Kesinlikle tavsiye ederim.
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
G*l Ka***al
Çok başarılı, çok ilgili,her şey sorunsuz ve mükemmeldi. Teslim anına kadar tüm süreçte destek verdiginiz için çok teşekkürler!!! Bundan sonra adres belli :)
C***r
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
S***a
Teşekkürler. zamanında iletildi ve web sayfanızdaki görselle aynı ürün teslim edildi. ilk defa sizden sipariş verdim. tanıdıklarıma sizi tavsiye edeceğim
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler