Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum.
İlginize çok teşekkür ederim.
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
P***n Kir*****glu
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
N**e *
Sitede görmüş olduğum ürünlerin,siparis ve teslim edilen sekli mukemmel. Tüm siparişlerimin son derece özenle ve titizlikle olarak hazırlanmis olmasi ve ayrica bana geri donen memnuniyetler icin Harman Cicek ve elemanlarina cok tesekkurler.
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
D***e H***r
Harika bir aranjman olmuş , güvenilir hızlı titiz bir kurum 🙏
E***n Me**an
Asla yanıltmazlar, İstediğinizden de iyi ve güzel ürünleri, ilgili, nazik kadrosu, karar vermekte zorlananlar için tecrübeli ve titiz ekibiyle hep çok memnunuz... Teşekkürler Canım ekip :)
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻