Beyaz lilyum,beyaz antoryum, pembe ortanca çiçeklerinden oluşan 2 katlı ferforje tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
Du**un C***n
Sürat leri , tasarımım şıklığı , titiz çalışmaları harika 😅
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış çiçek ve zamanında teslimat, teşekkürler
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
Ali****han Kuy****yan
İşaretlenen saatten daha geç teslimat yapıldı.
P***t Ka****yi
Siparişimiz resimlerde yer aldığı şekliyle, hızlı bir şekilde teslim edilerek her aşamada bilgilendirme yapıldı. Teşekkür ederiz
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.