Beyaz antoryum, beyaz lilyum, ortanca ve pembe gül çiçeklerinden oluşan yuvarlak model ferforje tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
Ka****an Se***ad
Her zaman ozenli ve guzel. Tesekkurler.
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.