Beyaz cam vazo içerisinde 5 adet turuncu gül, 5 adet ay çiçeği ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış masa üzeri şık tasarım Ürün yüksekliği : 45 cm
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim. Görseldekinden bile daha güzel geldi. Çok mutlu ettiniz.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi hızlı, güvenilir, kaliteli hizmet. Şık tasarımlar ve fiyat kalite dengesi çok çok iyi
N**e *
Verdigim siparişlerde sitede görmüş olduğum ürünler fevkalade ve kusursuz Son derece özenle ve butik olarak hazırlanmis ve teslimat mukemmel. Müşteriye yaklaşımıniz bir o kadar nezaketli ve kibar. Tavsiye ederim.
Se**et F***l
Özenerek hazırlandığı çok belli. Teşekkürler
Se**il Kab*****glu
Ilk siparişimizdi çok memnun kaldık .
Teşekkürler
A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
E***n Ka*****il
Harman çiçekçilik, bana göre 90'lı yılların sonundan bu yana çizgisini bozmadan koruyan. Çiçekçilik sektöründe, son yıllarda oluşturulmaya çalışan sanatsal çiçek dizayn işinin öncülerindendir. Bugün kendi sitelerinden, internet üzerinden verdiğim siparişle de tekrar gördüm ki kalite gerçekten tesadüf değildir. Emek, çaba, direnç gerektitir. Kendi alanınızda ki kaliteyi günümüz elektronik ortamına da aktarıp kolay kullanımıyla çağı takip etmekte de başarılı olduğunuzu görmekten mutluluk duydum. Görselde gördüğüm çiçeği, zamanında problemsiz ve tarafıma dijital bilgilendirmelerle, harika bir şekilde ulaştırdığınız için teşekkür ederim.
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
I***y U**s
Hiç sorunsuz teslimat .
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
Ka****an Se***ad
Her zaman ozenli ve guzel. Tesekkurler.
Ra**be M***l
Cok begenilmis
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık