Pembe ve beyaz krizantem çiçekleri ve pembe güller ile hazırlanmış doğum günü pastası şeklinde tasarım. 10-12 kişilik pasta boyutlarında bir görünüme sahiptir.
Çok teşekkür ederim. Görseldekinden bile daha güzel geldi. Çok mutlu ettiniz.
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
P***t Ka****yi
Siparişimiz resimlerde yer aldığı şekliyle, hızlı bir şekilde teslim edilerek her aşamada bilgilendirme yapıldı. Teşekkür ederiz
Ra**be M***l
Cok begenilmis
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
Se**an B*z
Yıllardır aldığım şahane hizmetin ve vizyon kokan tasarımların hiç nihayetlenmemesi dileklerimle..
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
N**e *
Verdigim siparişlerde sitede görmüş olduğum ürünler fevkalade ve kusursuz Son derece özenle ve butik olarak hazırlanmis ve teslimat mukemmel. Müşteriye yaklaşımıniz bir o kadar nezaketli ve kibar. Tavsiye ederim.
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi
Emegi gecen herkese teşekkür.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi hızlı, güvenilir, kaliteli hizmet. Şık tasarımlar ve fiyat kalite dengesi çok çok iyi
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
E***n Me**an
Asla yanıltmazlar, İstediğinizden de iyi ve güzel ürünleri, ilgili, nazik kadrosu, karar vermekte zorlananlar için tecrübeli ve titiz ekibiyle hep çok memnunuz... Teşekkürler Canım ekip :)
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
Gu**an D***s
Teşekkürler.
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.