Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR201

HR201

Yılbaşı masa çiçeği tasarımı, Ponsetialar, ilex çiçekleri, kırmızı güller, narlar, çam dalları,ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış 4 adet mum ile süslenmiş yemek masası tasarımı.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
6600
,00 TL
(KDV Dahil)

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR201

Yılbaşı masa çiçeği tasarımı, Ponsetialar, ilex çiçekleri, kırmızı güller, narlar, çam dalları,ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış 4 adet mum ile süslenmiş yemek masası tasarımı. 
Uzunluk 45 cm yükseklik 20 cm

Ürün Yorumları

E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
Si**re A***n
Harika buketler, elinize sağlık
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
Ne****an Te****en
Cok menun kaldim, zamaninda ve cok guzel bir buket ve gulen suratli balon tam istedigim gibiydi. Cok tesekkurler.
P***t Ka****yi
Siparişimiz resimlerde yer aldığı şekliyle, hızlı bir şekilde teslim edilerek her aşamada bilgilendirme yapıldı. Teşekkür ederiz
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor Sevgiler
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
C***r
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum. İlginize çok teşekkür ederim.
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
Du**un C***n
Sürat leri , tasarımım şıklığı , titiz çalışmaları harika 😅
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış. Gerçekten teşekkür ederim.
O***m S***k
Çok güzeldi çok beğendik teşekkürler
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
Du**un C***n
Harika bir tasarım , incelik , zarafet 🙏
D***k C***e
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı