Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR201

HR201

Yılbaşı masa çiçeği tasarımı, Ponsetialar, ilex çiçekleri, kırmızı güller, narlar, çam dalları,ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış 4 adet mum ile süslenmiş yemek masası tasarımı.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
6600
,00 TL
(KDV Dahil)

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR201

Yılbaşı masa çiçeği tasarımı, Ponsetialar, ilex çiçekleri, kırmızı güller, narlar, çam dalları,ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış 4 adet mum ile süslenmiş yemek masası tasarımı. 
Uzunluk 45 cm yükseklik 20 cm

Ürün Yorumları

O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum. İlginize çok teşekkür ederim.
Gu**in Sa**ik
Ürün fotoğrafını göremediğim için huzursuzdum ancak hem whatsup iletişimindeki cevabınız hem de gönderdiğim kişinin teşekkürü beni rahatlattı , teşekkür ederim
E***n Ka*****il
Harman çiçekçilik, bana göre 90'lı yılların sonundan bu yana çizgisini bozmadan koruyan. Çiçekçilik sektöründe, son yıllarda oluşturulmaya çalışan sanatsal çiçek dizayn işinin öncülerindendir. Bugün kendi sitelerinden, internet üzerinden verdiğim siparişle de tekrar gördüm ki kalite gerçekten tesadüf değildir. Emek, çaba, direnç gerektitir. Kendi alanınızda ki kaliteyi günümüz elektronik ortamına da aktarıp kolay kullanımıyla çağı takip etmekte de başarılı olduğunuzu görmekten mutluluk duydum. Görselde gördüğüm çiçeği, zamanında problemsiz ve tarafıma dijital bilgilendirmelerle, harika bir şekilde ulaştırdığınız için teşekkür ederim.
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
S***a
Teşekkürler. zamanında iletildi ve web sayfanızdaki görselle aynı ürün teslim edildi. ilk defa sizden sipariş verdim. tanıdıklarıma sizi tavsiye edeceğim
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
Nu**en Ca*****lu
Çiçek bitki denildiğinde sizler aklıma geliyorsunuz🙏🏻🌸
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
G*l Ka***al
Çok başarılı, çok ilgili,her şey sorunsuz ve mükemmeldi. Teslim anına kadar tüm süreçte destek verdiginiz için çok teşekkürler!!! Bundan sonra adres belli :)
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
A*i Ca***rk
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
E**a Bez*****glu
Çok teşekkürler, çok memnunum.
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
Ali****han Kuy****yan
İşaretlenen saatten daha geç teslimat yapıldı.
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi Emegi gecen herkese teşekkür.
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.