Yüksek boylu cam vazo içerisinde 100 adet lila renk güller, delphiumlar ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış gösterişli vip tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Yüksek boylu cam vazo içerisinde 100 adet lila renk güller, delphiumlar ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış gösterişli vip tasarım. Yaklaşık ürün yüksekliği: 120 cm
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
Ka****an Se***ad
Her zaman ozenli ve guzel. Tesekkurler.
D***k C***e
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
O**r G***e
Her zaman oldugu gene harika bir sunum tesekkur ederim
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz
A**u Kal******glu
Her zamanki gibi Harman Çiçekçilik kalitesi ve farkı👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
I***y U**s
Hiç sorunsuz teslimat .
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.