Ayaklı beyaz vazo içerisinde beyaz orkideler, pembe güller, krizantemler, lisyantüsler ile özenle hazırlanmış şık ve gösterişli aranjman tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Ayaklı beyaz vazo içerisinde beyaz orkideler, pembe güller, krizantemler, lisyantüsler ile özenle hazırlanmış şık ve gösterişli aranjman tasarımı. Yaklaşık ürün yüksekliği: 50 cm.
Sürat leri , tasarımım şıklığı , titiz çalışmaları harika 😅
Si**re A***n
Harika buketler, elinize sağlık
A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
Ba***an Er***in
Teşekkürler
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
Ra**be M***l
Cok begenilmis
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.
G*l Ka***al
Çok başarılı, çok ilgili,her şey sorunsuz ve mükemmeldi. Teslim anına kadar tüm süreçte destek verdiginiz için çok teşekkürler!!! Bundan sonra adres belli :)
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz
O**r G***e
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA,
ÜRÜN GÖNDERİMİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
E***n Me**an
Daima beklenenden iyisini sunar🎈 yine muhteşem çiçekler ulaştı 🙏🏼 üstelik tam zamanında 💜 teşekkürler