Beyaz cam vazo içerinde, ay çiçekleri, turuncu somon güller ve dekoratif yaprak-aksesuarlar ile hazırlanmış şık tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi
Emegi gecen herkese teşekkür.
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum.
İlginize çok teşekkür ederim.
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
Ha*****in O***s
Vermiş olduğum siparişlerde sitede görmüş olduğum ürün neyse bizzat kusursuz ve vaktinde teslim edildi hepsi. Tüm siparişlerim son derece özenle ve butik olarak hazırlandı. Siparişi verdikten sonra acaba nasıl olacak, ne zaman gidecek diye asla şüphede kalmadım. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Çiçekler sağlıklı ve temiz. Bu şekilde olduğu sürece tercihim hiç düşünmeden her zaman Harman çiçek olacaktır. Tavsiye ederim.
D***e H***r
Harika bir aranjman olmuş , güvenilir hızlı titiz bir kurum 🙏
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
O**r G***e
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA,
ÜRÜN GÖNDERİMİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum
Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor
Sevgiler
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .