Gri silindir kutu içerisinde 29 adet kırmızı gül ile hazırlanmış tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
Ra**be M***l
Cok begenilmis
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
O**r G***e
Her zaman oldugu gene harika bir sunum tesekkur ederim
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
D***e H***r
Harika bir aranjman olmuş , güvenilir hızlı titiz bir kurum 🙏
Ne****an Te****en
Cok menun kaldim, zamaninda ve cok guzel bir buket ve gulen suratli balon tam istedigim gibiydi. Cok tesekkurler.
A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
P***n Kir*****glu
Cok guzel oldu cicegimiz, cok tesekkurler!
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
Du**un C***n
Sürat leri , tasarımım şıklığı , titiz çalışmaları harika 😅
Ali****han Kuy****yan
İşaretlenen saatten daha geç teslimat yapıldı.
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
S***a
Teşekkürler. zamanında iletildi ve web sayfanızdaki görselle aynı ürün teslim edildi. ilk defa sizden sipariş verdim. tanıdıklarıma sizi tavsiye edeceğim
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
E***n Me**an
Daima beklenenden iyisini sunar🎈 yine muhteşem çiçekler ulaştı 🙏🏼 üstelik tam zamanında 💜 teşekkürler
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.