Her sipariste aldigim memnuniyet ve iltifatlar sonrasinda senelerdir vazgecemedigim Harman Cicekcilik'e cok tesekkurler .. Kalite, dizayn ve sunum acisindan tavsiye ettigim tek adres ..
O***m S***k
Çok güzeldi çok beğendik teşekkürler
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
Ba***an Er***in
Teşekkürler
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.