Vermiş olduğum siparişlerde sitede görmüş olduğum ürün neyse bizzat kusursuz ve vaktinde teslim edildi hepsi. Tüm siparişlerim son derece özenle ve butik olarak hazırlandı. Siparişi verdikten sonra acaba nasıl olacak, ne zaman gidecek diye asla şüphede kalmadım. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Çiçekler sağlıklı ve temiz. Bu şekilde olduğu sürece tercihim hiç düşünmeden her zaman Harman çiçek olacaktır. Tavsiye ederim.
E***n Ka*****il
Harman çiçekçilik, bana göre 90'lı yılların sonundan bu yana çizgisini bozmadan koruyan. Çiçekçilik sektöründe, son yıllarda oluşturulmaya çalışan sanatsal çiçek dizayn işinin öncülerindendir. Bugün kendi sitelerinden, internet üzerinden verdiğim siparişle de tekrar gördüm ki kalite gerçekten tesadüf değildir. Emek, çaba, direnç gerektitir. Kendi alanınızda ki kaliteyi günümüz elektronik ortamına da aktarıp kolay kullanımıyla çağı takip etmekte de başarılı olduğunuzu görmekten mutluluk duydum. Görselde gördüğüm çiçeği, zamanında problemsiz ve tarafıma dijital bilgilendirmelerle, harika bir şekilde ulaştırdığınız için teşekkür ederim.
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
S***a
Teşekkürler. zamanında iletildi ve web sayfanızdaki görselle aynı ürün teslim edildi. ilk defa sizden sipariş verdim. tanıdıklarıma sizi tavsiye edeceğim
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.
P***n Kir*****glu
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze, hizmet kalitesi üst düzey. Emekleri için çok teşekkür ederim.
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤