Dekoratif seramik vazo içerisinde pembe güller, anthuriumlar, beyaz gerbera ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış aranjman tasarımı. Ürün yüksekliği 35-40 cm
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
Se**et F***l
Özenerek hazırlandığı çok belli. Teşekkürler
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze, hizmet kalitesi üst düzey. Emekleri için çok teşekkür ederim.
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
Du**un C***n
Sürat leri , tasarımım şıklığı , titiz çalışmaları harika 😅
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
N**e *
Sitede görmüş olduğum ürünlerin,siparis ve teslim edilen sekli mukemmel. Tüm siparişlerimin son derece özenle ve titizlikle olarak hazırlanmis olmasi ve ayrica bana geri donen memnuniyetler icin Harman Cicek ve elemanlarina cok tesekkurler.
M***e D***n
Mükemmel 3 kere sipariş verdim. 3 üde taze ve çok güzeldi. Asla başka biryerden çiçek almıyorum. Fotograftaki ile aynı çiçel geliyor aynı zamanda. İşinizi severek yaptıgınız çok belli. Emeklerinize saglık!
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
Se**an B*z
Yıllardır aldığım şahane hizmetin ve vizyon kokan tasarımların hiç nihayetlenmemesi dileklerimle..
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
Du**un C***n
Harika bir tasarım , incelik , zarafet 🙏
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻