Cam vazo içerinde rengarenk güller, orkideler ve en güzel mevsim çiçekleri ile hazırlanmış gösterişli tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Verdigim siparişlerde sitede görmüş olduğum ürünler fevkalade ve kusursuz Son derece özenle ve butik olarak hazırlanmis ve teslimat mukemmel. Müşteriye yaklaşımıniz bir o kadar nezaketli ve kibar. Tavsiye ederim.
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
Ju***si Ho***in
Çok güzel
A**u Kal******glu
Her zamanki gibi Harman Çiçekçilik kalitesi ve farkı👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
O**r G***e
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA,
ÜRÜN GÖNDERİMİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
O***m S***k
Çok güzeldi çok beğendik teşekkürler
C***r
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum.
İlginize çok teşekkür ederim.
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
D***k C***e
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.