Beyaz orkide, mor lisyantüs çiçeklerinden oluşan 2 katlı elegance ferforje tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Harika bir aranjman olmuş , güvenilir hızlı titiz bir kurum 🙏
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum
Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor
Sevgiler
A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
Si**re A***n
Harika buketler, elinize sağlık
Du**un C***n
Sürat leri , tasarımım şıklığı , titiz çalışmaları harika 😅
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
Ju***si Ho***in
Çok güzel
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
T***e Ar**an
Çok teşekkür ederim. Görseldekinden bile daha güzel geldi. Çok mutlu ettiniz.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
O**r G***e
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA,
ÜRÜN GÖNDERİMİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler