Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR420

HR420

Kırmızı ve beyaz gerbera çiçeklerinden hazırlamış cenaze çelengi 

Ürün yükseklği : 220 cm







Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
9000
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR420

Kırmızı ve beyaz gerbera çiçeklerinden hazırlamış cenaze çelengi 

Ürün yükseklği : 220 cm







Ürün Yorumları

Gu**an D***s
Teşekkürler.
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış, taptaze çiçeklerden bir aranjman. Elinize sağlık, çok teşekkürler ❤️
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze, hizmet kalitesi üst düzey. Emekleri için çok teşekkür ederim.
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
O**r G***e
Her zaman oldugu gene harika bir sunum tesekkur ederim
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
Nu**en Ca*****lu
Çiçek bitki denildiğinde sizler aklıma geliyorsunuz🙏🏻🌸
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi hızlı, güvenilir, kaliteli hizmet. Şık tasarımlar ve fiyat kalite dengesi çok çok iyi
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış. Gerçekten teşekkür ederim.
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış çiçek ve zamanında teslimat, teşekkürler
Ne****an Te****en
Cok menun kaldim, zamaninda ve cok guzel bir buket ve gulen suratli balon tam istedigim gibiydi. Cok tesekkurler.
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.