2 adet çift köklü 4 dal orkide ve alt kısmında lila rengi anthuriumlar, beyaz lilyumlar ve dekoratif yeşil yapraklar ile hazırlanmış gösterişli tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
2 adet çift köklü 4 dal orkide ve alt kısmında lila rengi anthuriumlar, beyaz lilyumlar ve dekoratif yeşil yapraklar ile hazırlanmış gösterişli tasarım. Ürün yüksekliği: 70 cm
Siparişimiz resimlerde yer aldığı şekliyle, hızlı bir şekilde teslim edilerek her aşamada bilgilendirme yapıldı. Teşekkür ederiz
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
P***n Kir*****glu
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze, hizmet kalitesi üst düzey. Emekleri için çok teşekkür ederim.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi hızlı, güvenilir, kaliteli hizmet. Şık tasarımlar ve fiyat kalite dengesi çok çok iyi
Ali****han Kuy****yan
İşaretlenen saatten daha geç teslimat yapıldı.
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
P***n Kir*****glu
Cok guzel oldu cicegimiz, cok tesekkurler!
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
O**r G***e
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA,
ÜRÜN GÖNDERİMİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM