Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR494

HR494

Siyah ayaklı model cam vazo içerisinde 51 adet rengarenk ithal güller ile hazırlanmış gösterişli tasarım.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
17880
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR494

Siyah ayaklı model cam vazo içerisinde 51 adet rengarenk ithal güller ile hazırlanmış gösterişli tasarım.

Yaklaşık ürün yüksekliği: 70 cm

Ürün Yorumları

E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
S***a
Teşekkürler. zamanında iletildi ve web sayfanızdaki görselle aynı ürün teslim edildi. ilk defa sizden sipariş verdim. tanıdıklarıma sizi tavsiye edeceğim
E**u S***r
Her seferinde aynı kalitede ve güzellikte, ellerinize sağlık. Çok teşekkürler
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi Emegi gecen herkese teşekkür.
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
Gu**an D***s
Teşekkürler.
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
Se**et F***l
Özenerek hazırlandığı çok belli. Teşekkürler
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻
A**a Ka****yi
Guzel saglikli bir cicek geldi. Tesekkurler
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.