Siyah ayaklı model cam vazo içerisinde 51 adet rengarenk ithal güller ile hazırlanmış gösterişli tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Cok menun kaldim, zamaninda ve cok guzel bir buket ve gulen suratli balon tam istedigim gibiydi. Cok tesekkurler.
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum
Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor
Sevgiler
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
N**e *
Verdigim siparişlerde sitede görmüş olduğum ürünler fevkalade ve kusursuz Son derece özenle ve butik olarak hazırlanmis ve teslimat mukemmel. Müşteriye yaklaşımıniz bir o kadar nezaketli ve kibar. Tavsiye ederim.
Gu**an D***s
Teşekkürler.
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
E**a Bez*****glu
Çok teşekkürler, çok memnunum.
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
T***e Ar**an
Sipariş verdiğim aranjman görselinden daha da güzel geldi, çok teşekkür ederim.
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
A**u Kal******glu
Her zamanki gibi Harman Çiçekçilik kalitesi ve farkı👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Si**re A***n
Harika buketler, elinize sağlık
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun