Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR573

HR573

Helen figürü eskitme dekorlu vazodat cymbidium orkideler ile hazırlanmış şık tasarım.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
4200
,00 TL
(KDV Dahil)

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR573

Helen figürü eskitme dekorlu vazodat cymbidium orkideler ile hazırlanmış şık tasarım.
Ürün yüksekliği: 28 cm

Ürün Yorumları

O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze, hizmet kalitesi üst düzey. Emekleri için çok teşekkür ederim.
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
M***e D***n
Mükemmel 3 kere sipariş verdim. 3 üde taze ve çok güzeldi. Asla başka biryerden çiçek almıyorum. Fotograftaki ile aynı çiçel geliyor aynı zamanda. İşinizi severek yaptıgınız çok belli. Emeklerinize saglık!
O***m S***k
Çok güzeldi çok beğendik teşekkürler
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
Du**un C***n
Harika bir tasarım , incelik , zarafet 🙏
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
Se**il Kab*****glu
Ilk siparişimizdi çok memnun kaldık . Teşekkürler
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim. Selamlar, Orhun
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
A**u Kal******glu
Her zamanki gibi Harman Çiçekçilik kalitesi ve farkı👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻