Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
G**e Ka***as
Özenli hazırlığıniz, solmamis cicekleriniz, süresi içinde yaptığınız teslimatiniz ve bilgilendirme mesajlariniz için çok teşekkür ederim. Elinize sağlık 😊
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi hızlı, güvenilir, kaliteli hizmet. Şık tasarımlar ve fiyat kalite dengesi çok çok iyi
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
N**e Oz***rk
Her sipariste aldigim memnuniyet ve iltifatlar sonrasinda senelerdir vazgecemedigim Harman Cicekcilik'e cok tesekkurler .. Kalite, dizayn ve sunum acisindan tavsiye ettigim tek adres ..
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
D***e H***r
Harika bir aranjman olmuş , güvenilir hızlı titiz bir kurum 🙏
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
Ne****an Te****en
Cok menun kaldim, zamaninda ve cok guzel bir buket ve gulen suratli balon tam istedigim gibiydi. Cok tesekkurler.