5 farkı pastel renk ile toplam 49 adet ithal gül ile hazırlanmış göz alıcı güzellikte özel buket tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
G**e Ka***as
Özenli hazırlığıniz, solmamis cicekleriniz, süresi içinde yaptığınız teslimatiniz ve bilgilendirme mesajlariniz için çok teşekkür ederim. Elinize sağlık 😊
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
I***y U**s
Hiç sorunsuz teslimat .
C***r
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
T***e Ar**an
Çok teşekkür ederim. Görseldekinden bile daha güzel geldi. Çok mutlu ettiniz.
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
A**a Ka****yi
Guzel saglikli bir cicek geldi. Tesekkurler
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...