Siyah cam vazo içerisinde mor orkideler, kırmızı güller, hyperikumlar ve dekoratif aksesuarlar, yapraklar ile hazırlanmış gösterişli aranjman tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Siyah cam vazo içerisinde mor orkideler, kırmızı güller, hyperikumlar ve dekoratif aksesuarlar, yapraklar ile hazırlanmış gösterişli aranjman tasarımı. Yaklaşık ürün yüksekliği: 60-65 cm
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
Se**il Kab*****glu
Ilk siparişimizdi çok memnun kaldık .
Teşekkürler
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
S***a
Teşekkürler. zamanında iletildi ve web sayfanızdaki görselle aynı ürün teslim edildi. ilk defa sizden sipariş verdim. tanıdıklarıma sizi tavsiye edeceğim
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
A*i Ca***rk
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi hızlı, güvenilir, kaliteli hizmet. Şık tasarımlar ve fiyat kalite dengesi çok çok iyi
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.