Siyah uzun cam vazo içerisinde 12 adet kırmızı gül, dekoratif yapraklar ve 1 ader minik sevimli ayıcık eklenerek hazırlanmış şık ve gösterişli tasarım.
Siyah uzun cam vazo içerisinde 12 adet kırmızı gül, dekoratif yapraklar ve 1 ader minik sevimli ayıcık eklenerek hazırlanmış şık ve gösterişli tasarım. Yaklaşık ürün yüksekliği 50 cm.
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
O**r G***e
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA,
ÜRÜN GÖNDERİMİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
G*l Ka***al
Çok başarılı, çok ilgili,her şey sorunsuz ve mükemmeldi. Teslim anına kadar tüm süreçte destek verdiginiz için çok teşekkürler!!! Bundan sonra adres belli :)
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
Nu**en Ca*****lu
Çiçek bitki denildiğinde sizler aklıma geliyorsunuz🙏🏻🌸
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻
Ba***an Er***in
Teşekkürler
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış, taptaze çiçeklerden bir aranjman. Elinize sağlık, çok teşekkürler ❤️
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler