Siyah cam vazo içerisinde 12 adet kırmızı gül, dekoratif yeşillikler ve sevimli aycık ile hazırlanmış şık tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
N**e *
Sitede görmüş olduğum ürünlerin,siparis ve teslim edilen sekli mukemmel. Tüm siparişlerimin son derece özenle ve titizlikle olarak hazırlanmis olmasi ve ayrica bana geri donen memnuniyetler icin Harman Cicek ve elemanlarina cok tesekkurler.
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
A*i Ca***rk
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
G*l Ka***al
Çok başarılı, çok ilgili,her şey sorunsuz ve mükemmeldi. Teslim anına kadar tüm süreçte destek verdiginiz için çok teşekkürler!!! Bundan sonra adres belli :)
Ka****an Se***ad
Her zaman ozenli ve guzel. Tesekkurler.
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi
Emegi gecen herkese teşekkür.
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler