Ayaklı dekoratif seramik vazo içerisinde pembe anthuriumlar, pembe güller ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış masa üzeri şık aranjman tasarımı Yaklaşık ürün yüksekliği 45 cm
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Ayaklı dekoratif seramik vazo içerisinde pembe anthuriumlar, pembe güller ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış masa üzeri şık aranjman tasarımı Yaklaşık ürün yüksekliği 45 cm
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
N**e *
Verdigim siparişlerde sitede görmüş olduğum ürünler fevkalade ve kusursuz Son derece özenle ve butik olarak hazırlanmis ve teslimat mukemmel. Müşteriye yaklaşımıniz bir o kadar nezaketli ve kibar. Tavsiye ederim.
A**a Ka****yi
Guzel saglikli bir cicek geldi. Tesekkurler
Se**an B*z
Yıllardır aldığım şahane hizmetin ve vizyon kokan tasarımların hiç nihayetlenmemesi dileklerimle..
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
T***e Ar**an
Sipariş verdiğim aranjman görselinden daha da güzel geldi, çok teşekkür ederim.
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler
Ali****han Kuy****yan
İşaretlenen saatten daha geç teslimat yapıldı.
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi
Emegi gecen herkese teşekkür.
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum
Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor
Sevgiler
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler