Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Üç katlı yüksek top aranjman. Cam vazo içerisinde naturel dallar üzerinde renkli lisyantüsler ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış yapraklar ile dekore edilmiş gösterişli ve farklı tasarım.
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
Ra**be M***l
Cok begenilmis
Ju***si Ho***in
Çok güzel
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
Du**un C***n
Harika bir tasarım , incelik , zarafet 🙏
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
Gu**an D***s
Teşekkürler.
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi hızlı, güvenilir, kaliteli hizmet. Şık tasarımlar ve fiyat kalite dengesi çok çok iyi
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶