Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR119

HR119

Kırmızı güllerle hazırlanmış gül topuÜrün boyutu  45 cm.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
10200
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR119

Kırmızı güllerle hazırlanmış gül topu

Ürün boyutu  45 cm.

Ürün Yorumları

B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
D***k C***e
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum. İlginize çok teşekkür ederim.
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim. Selamlar, Orhun
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
A**a Ka****yi
Guzel saglikli bir cicek geldi. Tesekkurler
M***e D***n
Mükemmel 3 kere sipariş verdim. 3 üde taze ve çok güzeldi. Asla başka biryerden çiçek almıyorum. Fotograftaki ile aynı çiçel geliyor aynı zamanda. İşinizi severek yaptıgınız çok belli. Emeklerinize saglık!
E**u S***r
Her seferinde aynı kalitede ve güzellikte, ellerinize sağlık. Çok teşekkürler
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
A*i I**l
Zamanında ve özenle yapılmış , teşekkür ederim
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤