Bakır renkli yüksek cam vazo içerisinde somon-krem, turuncu güller , greenler ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış gösterişli ve şık aranjman tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Bakır renkli yüksek cam vazo içerisinde somon-krem, turuncu güller , greenler ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış gösterişli ve şık aranjman tasarımı. Yaklaşık ürün yüksekliği: 45-50 cm
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
Ju***si Ho***in
Çok güzel
Gu**an D***s
Teşekkürler.
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum
Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor
Sevgiler
Ra**be M***l
Cok begenilmis
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
P***t Ka****yi
Siparişimiz resimlerde yer aldığı şekliyle, hızlı bir şekilde teslim edilerek her aşamada bilgilendirme yapıldı. Teşekkür ederiz
C***r
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
E**a Bez*****glu
Çok teşekkürler, çok memnunum.
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
M***e D***n
Mükemmel 3 kere sipariş verdim. 3 üde taze ve çok güzeldi. Asla başka biryerden çiçek almıyorum. Fotograftaki ile aynı çiçel geliyor aynı zamanda. İşinizi severek yaptıgınız çok belli. Emeklerinize saglık!
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...