Siyah silindir kutu içerisinde hazırlanmış 60 adet pembe güller, orkideler ve antoryumlar ile hazırlanmış özel vip tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
N**e *
Verdigim siparişlerde sitede görmüş olduğum ürünler fevkalade ve kusursuz Son derece özenle ve butik olarak hazırlanmis ve teslimat mukemmel. Müşteriye yaklaşımıniz bir o kadar nezaketli ve kibar. Tavsiye ederim.
A*i Ca***rk
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
Gu**in Sa**ik
Ürün fotoğrafını göremediğim için huzursuzdum ancak hem whatsup iletişimindeki cevabınız hem de gönderdiğim kişinin teşekkürü beni rahatlattı , teşekkür ederim
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
Ba***an Er***in
Teşekkürler
Nu**en Ca*****lu
Çiçek bitki denildiğinde sizler aklıma geliyorsunuz🙏🏻🌸
A**a Ka****yi
Guzel saglikli bir cicek geldi. Tesekkurler
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi
Emegi gecen herkese teşekkür.
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze, hizmet kalitesi üst düzey. Emekleri için çok teşekkür ederim.
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler