Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
A**u Kal******glu
Her zamanki gibi Harman Çiçekçilik kalitesi ve farkı👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
G*l Ka***al
Çok başarılı, çok ilgili,her şey sorunsuz ve mükemmeldi. Teslim anına kadar tüm süreçte destek verdiginiz için çok teşekkürler!!! Bundan sonra adres belli :)
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
Se**et F***l
Özenerek hazırlandığı çok belli. Teşekkürler
N**e *
Yillardir Harman Cicek ile verdigim tum siparisler mukemmel ve kalitesi ile , ciceklerin uzun omurlu olmasi ve estetik zenginligi ile herzaman cok olumlu donusler aldigim icin cok tesekkurler. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Kesinlikle tavsiye ederim.
Du***ne C*r
Çiçekler çok taze ve gösterişliydi, istediğimiz zamanda teslim aldık teşekkür ederiz