Beyaz Lilyum, beyaz gerbera, (mevsime göre glayör çiçeği) ve ortanca çiçeklerinden oluşan 2 Katlı ferforje tasarımı Ürün yüksekliği: 220cm.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA,
ÜRÜN GÖNDERİMİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış, taptaze çiçeklerden bir aranjman. Elinize sağlık, çok teşekkürler ❤️
P***t Ka****yi
Siparişimiz resimlerde yer aldığı şekliyle, hızlı bir şekilde teslim edilerek her aşamada bilgilendirme yapıldı. Teşekkür ederiz
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
D***k C***e
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze, hizmet kalitesi üst düzey. Emekleri için çok teşekkür ederim.
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
Ha*****in O***s
Vermiş olduğum siparişlerde sitede görmüş olduğum ürün neyse bizzat kusursuz ve vaktinde teslim edildi hepsi. Tüm siparişlerim son derece özenle ve butik olarak hazırlandı. Siparişi verdikten sonra acaba nasıl olacak, ne zaman gidecek diye asla şüphede kalmadım. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Çiçekler sağlıklı ve temiz. Bu şekilde olduğu sürece tercihim hiç düşünmeden her zaman Harman çiçek olacaktır. Tavsiye ederim.
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
C***r
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍