Kırmızı, beyaz çiçeklerden oluşan tabut üzeri mozole cenaze çelengi
Ürün yüksekli 70 cm
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
M***e D***n
Mükemmel 3 kere sipariş verdim. 3 üde taze ve çok güzeldi. Asla başka biryerden çiçek almıyorum. Fotograftaki ile aynı çiçel geliyor aynı zamanda. İşinizi severek yaptıgınız çok belli. Emeklerinize saglık!
D***k C***e
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
A**u Kal******glu
Her zamanki gibi Harman Çiçekçilik kalitesi ve farkı👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
Gu**an D***s
Teşekkürler.
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
O**r G***e
Her zaman olduğu gibi gayet özenle hazırlanmış çok teşekkürler
Ra**be M***l
Cok begenilmis
Gu**in Sa**ik
Ürün fotoğrafını göremediğim için huzursuzdum ancak hem whatsup iletişimindeki cevabınız hem de gönderdiğim kişinin teşekkürü beni rahatlattı , teşekkür ederim
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
D***k C***e
Uzun süredir tek tercih ettiğim , tarzını , sunumunu çok beğendiğim harika bir tasarımcı
Is**il Se**oz
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış çiçek ve zamanında teslimat, teşekkürler
N**e *
Yillardir Harman Cicek ile verdigim tum siparisler mukemmel ve kalitesi ile , ciceklerin uzun omurlu olmasi ve estetik zenginligi ile herzaman cok olumlu donusler aldigim icin cok tesekkurler. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Kesinlikle tavsiye ederim.