Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
Nu**en Ca*****lu
Çiçek bitki denildiğinde sizler aklıma geliyorsunuz🙏🏻🌸
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
Ti***is Sa***an
Çok güzel bir aranjmandı. Resimde beğendiğim kadar güzel ve özenli olarak teslim edildi. Teşekkürler
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
Se**et F***l
Özenerek hazırlandığı çok belli. Teşekkürler
P***n Kir*****glu
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
A*i Ca***rk
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
Il**da B**a
İlgi ve özenli teslimat için teşekkürler :)
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
E**a Bez*****glu
Çok teşekkürler, çok memnunum.
A**a Ka****yi
Guzel saglikli bir cicek geldi. Tesekkurler
O**r G***e
Her zaman oldugu gene harika bir sunum tesekkur ederim
M***y G*l
Kacinci tercih ediyorum bilmiyorum her seferinde cok memnun kaliyorum ellerinize saglik tesekkurler