Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR464

HR464

Siyah orta boy kutu içerisinde turuncu güller, turuncu orkideler, hyperikumlar tap taze mevsim çiçekleri ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış şık tasarım.
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
4620
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR464

Siyah orta boy kutu içerisinde turuncu güller, turuncu orkideler, hyperikumlar tap taze mevsim çiçekleri ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış şık tasarım. 

Yaklaşık ürün yüksekliği: 40 cm


Ürün Yorumları

E**a Bez*****glu
Çok teşekkürler, çok memnunum.
Ali****han Kuy****yan
İşaretlenen saatten daha geç teslimat yapıldı.
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim. Selamlar, Orhun
C***r
Harman çiçekçiliğe özenli işi için çok teşekkür ederim. Kesinlikle memnun olduğum bir adres 👍
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.
T***e Ar**an
Çok teşekkür ederim. Görseldekinden bile daha güzel geldi. Çok mutlu ettiniz.
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
E**a Bez*****glu
Teşekkürler
E***n Ka*****il
Harman çiçekçilik, bana göre 90'lı yılların sonundan bu yana çizgisini bozmadan koruyan. Çiçekçilik sektöründe, son yıllarda oluşturulmaya çalışan sanatsal çiçek dizayn işinin öncülerindendir. Bugün kendi sitelerinden, internet üzerinden verdiğim siparişle de tekrar gördüm ki kalite gerçekten tesadüf değildir. Emek, çaba, direnç gerektitir. Kendi alanınızda ki kaliteyi günümüz elektronik ortamına da aktarıp kolay kullanımıyla çağı takip etmekte de başarılı olduğunuzu görmekten mutluluk duydum. Görselde gördüğüm çiçeği, zamanında problemsiz ve tarafıma dijital bilgilendirmelerle, harika bir şekilde ulaştırdığınız için teşekkür ederim.
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
Gu**in Sa**ik
Ürün fotoğrafını göremediğim için huzursuzdum ancak hem whatsup iletişimindeki cevabınız hem de gönderdiğim kişinin teşekkürü beni rahatlattı , teşekkür ederim
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
Ba***an Er***in
Teşekkürler
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....