19 adet kırmızı gül ve dekoratif kuru aksesuarlar ile hazırlanmış şık buket.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum
Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor
Sevgiler
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
Ra**be M***l
Cok begenilmis
Se**an B*z
Yıllardır aldığım şahane hizmetin ve vizyon kokan tasarımların hiç nihayetlenmemesi dileklerimle..
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
P***n Kir*****glu
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
Nu**en Ca*****lu
Çiçek bitki denildiğinde sizler aklıma geliyorsunuz🙏🏻🌸
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
G*l Ka***al
Çok başarılı, çok ilgili,her şey sorunsuz ve mükemmeldi. Teslim anına kadar tüm süreçte destek verdiginiz için çok teşekkürler!!! Bundan sonra adres belli :)
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
Du**un C***n
Harika bir tasarım , incelik , zarafet 🙏
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.