Yeni yıl kutlaması için hazırlanmış çam dalları kokinalar, kuru portakal dilimleri, ve aksesuar süsler ile hazırlamış gösterişli tasarım. Yaklaşık ürün yüksekliği 50 cm
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
Ra**be M***l
Cok begenilmis
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
E***n Me**an
Daima beklenenden iyisini sunar🎈 yine muhteşem çiçekler ulaştı 🙏🏼 üstelik tam zamanında 💜 teşekkürler
Se**et F***l
Özenerek hazırlandığı çok belli. Teşekkürler
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış çiçek ve zamanında teslimat, teşekkürler
P***n Kir*****glu
Her zaman en iyi hizmet Harman Cicekcilik’te; cok tesekkurler!
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizleri tercih etmekten mutluluk duyuyorum.
İlginize çok teşekkür ederim.
Du**un C***n
Sürat leri , tasarımım şıklığı , titiz çalışmaları harika 😅
N**e *
Yillardir Harman Cicek ile verdigim tum siparisler mukemmel ve kalitesi ile , ciceklerin uzun omurlu olmasi ve estetik zenginligi ile herzaman cok olumlu donusler aldigim icin cok tesekkurler. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Kesinlikle tavsiye ederim.
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
Me***ne O**l
Harika ötesi çok teşekkür ederiz
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
E***n Me**an
Asla yanıltmazlar, İstediğinizden de iyi ve güzel ürünleri, ilgili, nazik kadrosu, karar vermekte zorlananlar için tecrübeli ve titiz ekibiyle hep çok memnunuz... Teşekkürler Canım ekip :)
G**e Ka***as
Özenli hazırlığıniz, solmamis cicekleriniz, süresi içinde yaptığınız teslimatiniz ve bilgilendirme mesajlariniz için çok teşekkür ederim. Elinize sağlık 😊