Güller, astomeryalar, lisyantüsler ve renkli bahar çiçekleri ile hazırlanmış şık buket tasarımı Yaklaşık ürün boyutu 50-55 cm
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Her zaman oldugu gene harika bir sunum tesekkur ederim
P***n Kir*****glu
Cok guzel oldu cicegimiz, cok tesekkurler!
B***u T***n
Güzel buketiniz için teşekkür ederiz,çok beğenildi
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
E**a Bez*****glu
Çok teşekkürler, çok memnunum.
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
Ju***si Ho***in
Çok güzel
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
P***n Kir*****glu
Cicegimiz cok guzeldi, elinize saglik!
Gu**in Sa**ik
Tam istediğim gibi teslim edildi , çok teşekkürler , iyi ki varsınız
T***e Ar**an
Çok teşekkür ederim. Görseldekinden bile daha güzel geldi. Çok mutlu ettiniz.
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
Ru**ye Ka**az
Harman Çiçekçilik, aranjmanları en taze çiçeklerle, özenle, sevgiyle hazırlıyor. Göze ve gönle hitap eden tasarımları için çok teşekkür ederim.
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
E***n Ka*****il
Harika bi aranjman olmuş. Ellerinize sağlık.. Her zaman olduğu gibi çok beğenildi.. Teşekkürler.