Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR776

HR776

Ayaklı ahşap platform üzerinde Pembe lilyumlar, turuncu pembe güller, mevsim çiçekleri, ve dekoratif yapraklar, ekstra mevsim çiçekleri ile hazırlanmış büyük buket şeklinde bir görünüme sahip kutlama, açılış, tebrik amaçlı olarak gönderebileceğiniz kuşak üzerine adınızın ve mesajınızın yazıldığı gösterişli tasarım,
Yaklaşık ürün yüksekliği 150 cm 
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
11400
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR776

Ayaklı ahşap platform üzerinde Pembe lilyumlar, turuncu pembe güller, mevsim çiçekleri, ve dekoratif yapraklar, ekstra mevsim çiçekleri ile hazırlanmış büyük buket şeklinde bir görünüme sahip kutlama, açılış, tebrik amaçlı olarak gönderebileceğiniz kuşak üzerine adınızın ve mesajınızın yazıldığı gösterişli tasarım,
Yaklaşık ürün yüksekliği 150 cm 

Ürün Yorumları

L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
Ti***is
Dün ve bugün olmak üzere yollamış olduğum her iki aranjmanda çok güzel ve özenliydi. Özellikle sitedeki resimlere bakıp seçtiğimiz ürünlerin resimlerdeki ile birebir ve hatta daha da güzel gitmiş olması beni çok mutlu etti. Hediyelerimi alan arkadaşlarımın insta paylaşımlarında ayrıca aranjmanların güzelliğine atıfta bulunan paylaşımlar yapmasıda memnuniyetin bir göstergesi oldu. Çok teşekkürler
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
N**e Oz***rk
Her sipariste aldigim memnuniyet ve iltifatlar sonrasinda senelerdir vazgecemedigim Harman Cicekcilik'e cok tesekkurler .. Kalite, dizayn ve sunum acisindan tavsiye ettigim tek adres ..
T***e Ar**an
Aranjmanımız çok güzel geldi. Teşekkür ederiz.
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
M***e D***n
Mükemmel 3 kere sipariş verdim. 3 üde taze ve çok güzeldi. Asla başka biryerden çiçek almıyorum. Fotograftaki ile aynı çiçel geliyor aynı zamanda. İşinizi severek yaptıgınız çok belli. Emeklerinize saglık!
Ju***si Ho***in
Çok güzel
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
Si**re A***n
Bütün siparişlerim vaktinde gidiyor ve çok beğeniliyor. teşekkürler ....
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
M***k A**r
Taze ve çok güzellerdi hızlı teslimat oldu teşekkürler
Se**il Kab*****glu
Ilk siparişimizdi çok memnun kaldık . Teşekkürler
F***h Se***as
Göründüğü gibi güzeldi
He**en Gu**ey
Bayıldık. Çok titiz bir hazırlama
E**u S***r
Her seferinde aynı kalitede ve güzellikte, ellerinize sağlık. Çok teşekkürler
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
B***k Tur****glu
Sitede görünen neyse o zamanında ve özenle hazırlanarak teslim edildi. Teşekkürler 🙏🏻