Harman Çiçekçilik / Çiçek / HR787

HR787

Kutlama, açılış, nikah, düğün ve kokteyller için gönderebileceğiniz Ay Çiçekleri, anthuriumlar, güller ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış 
ayaklı yüksek boylu gösterişli aranjman tasarımı,
Üzerine adınızı veya logonuz kuşak şeklinde yazılmaktadır
Ürün Yüksekliği: 150 cm
Gönderim Yeri
{{selectedLocationName !=='' ? selectedLocationName : 'Gönderilecek Semt/İlçe Seçiniz'}}
TÜM ŞEHİRLER
İlçe ve Semtler
Bugün {{moment() | date}} {{moment() | month}}
Yarın {{moment(new Date()).add(1,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(1,'days') | month}}
{{moment(new Date()).add(2,'days') | day}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | date}} {{moment(new Date()).add(2,'days') | month}}
18600
,00 TL
(KDV Dahil)

Bugün ’a kadar teslimat için son dakika

Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.

Ürün Detayları

Ürün Kodu: HR787

Kutlama, açılış, nikah, düğün ve kokteyller için gönderebileceğiniz Ay Çiçekleri, anthuriumlar, güller ve mevsim çiçekleri ile hazırlanmış 
ayaklı yüksek boylu gösterişli aranjman tasarımı,
Üzerine adınızı veya logonuz kuşak şeklinde yazılmaktadır
Ürün Yüksekliği: 150 cm

Ürün Yorumları

A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor Sevgiler
A**u Kal******glu
Her zamanki gibi Harman Çiçekçilik kalitesi ve farkı👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
L**a B*s
Konuştuğumuz saatten 2 saate yakın geç geldi ama , kadınlar günü nedeni ile oluşan yoğunluktan olsa gerek, geç olsun güzel olsun derler 😍 çok çok çok güzel emeğinize çok teşekkürler.
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
Z***n Ko**an
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim çok teşekkür ederim
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
Ze**ep Ve*****lu
Sizden ilk defa sipariş verdim deneyip görmek istemiştim gayet memnun kaldım
E**u S***r
Her seferinde aynı kalitede ve güzellikte, ellerinize sağlık. Çok teşekkürler
M***e D***n
Mükemmel 3 kere sipariş verdim. 3 üde taze ve çok güzeldi. Asla başka biryerden çiçek almıyorum. Fotograftaki ile aynı çiçel geliyor aynı zamanda. İşinizi severek yaptıgınız çok belli. Emeklerinize saglık!
D***e H***r
Harika bir aranjman olmuş , güvenilir hızlı titiz bir kurum 🙏
E*e Di**en
Cok guzel ve hizli servisti tesekkurler
A*i Fu**an
Merhaba, ödeme yönteminin güvenilirliğinden tutun da teslimatın hızına kadar tüm uygulamadan çok memnun kaldığımı, İstanbul içi herhangi bir çiçek siparişi olduğunda firmanız dışında hiçbir yerle irtibat kurmayacak kadar güven verdiğinizi bildirmek isterim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
N**e Oz***rk
Her sipariste aldigim memnuniyet ve iltifatlar sonrasinda senelerdir vazgecemedigim Harman Cicekcilik'e cok tesekkurler .. Kalite, dizayn ve sunum acisindan tavsiye ettigim tek adres ..
M***t G***e
Benim tek çiçekçim .. KALİTELİ GÜVENİLİR VE İLGİLİLER .. harman ailesini cok seviyorum 🖤
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.