Siyah cam vazo içerisinde 39 adet kırmızı gül ve dekoratif yapraklar ile hazırlanmış gösterişli tasarım.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Özenli hazırlığıniz, solmamis cicekleriniz, süresi içinde yaptığınız teslimatiniz ve bilgilendirme mesajlariniz için çok teşekkür ederim. Elinize sağlık 😊
Ru**ye Ka**az
Çiçek kalitesi, özen ve ilgiden çok memnunum. Her zaman tercih ettiğim çiçekci
D***i Hi*****az
Çok beğendim. Resimde görünenden güzel gitti. Emeğinize sağlık.
M***e Su
Seçtiğim buketin çiçeklerinin kalmamış olduğunu satın aldıktan sonra aranarak öğrendim, fakat çözüm üreterek gerçekten çok güzel başka bir buket hazırladığınız için teşekkür ederim
N**e *
Sitede görmüş olduğum ürünlerin,siparis ve teslim edilen sekli mukemmel. Tüm siparişlerimin son derece özenle ve titizlikle olarak hazırlanmis olmasi ve ayrica bana geri donen memnuniyetler icin Harman Cicek ve elemanlarina cok tesekkurler.
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
A*i Ca***rk
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
Gu**in Sa**ik
Ürün fotoğrafını göremediğim için huzursuzdum ancak hem whatsup iletişimindeki cevabınız hem de gönderdiğim kişinin teşekkürü beni rahatlattı , teşekkür ederim
A**i E**k
Aldığım ve gönderdiğim en güzel çiçekler sizin çiçekleriniz. Cok teşekkür ederim 🌸🌸
S***a
Teşekkürler. zamanında iletildi ve web sayfanızdaki görselle aynı ürün teslim edildi. ilk defa sizden sipariş verdim. tanıdıklarıma sizi tavsiye edeceğim
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
T***e Ar**an
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
D***a U**r
Teşekkürler çiçekler çok güzeldi
H***l Kal******glu
Alternatifsiz İstanbul’un en iyi çiçekçisi. Bir çok siparişimde en küçük bir sorun yaşamadım.
Se**an B*z
Yıllardır aldığım şahane hizmetin ve vizyon kokan tasarımların hiç nihayetlenmemesi dileklerimle..
A**a Yaz****glu
Her şey çok iyiydi. Özellikle müşteri ilişkilerinin cevapları hızlı ve ilgisi çok iyiydi. Teşekkürler.
I**k Ye****ag
Harika bir cicek hazirlamissiniz ellerinize saglik. Gonderim de cok basariliydi. Cok tesekkur ederiz
G***n To*****lu
Harika bir gül kutusu gönderdiniz teşekkür ederim. Harman Çiçekçilik her zaman en iyi hizmeti veriyor. Yoğun günlerde bile. Teşekkürler.