Pembe ve mor renklerde güller, şebboylar, lilyumlar dekoratif yaprak ve aksesuarlar ile hazırlanmış, özel kağıt ambalaj ile paketlemesi yapılmış gösterişli buket tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Pembe ve mor renklerde güller, şebboylar, lilyumlar dekoratif yaprak ve aksesuarlar ile hazırlanmış, özel kağıt ambalaj ile paketlemesi yapılmış gösterişli buket tasarımı. Yaklaşık boyutu 55-60 cm
İnanılmaz beğenildi, ofise bırakılmadı girildi ve kişiye kadar teslim edildi, bu çok kibar bir davranış.
Gerçekten teşekkür ederim.
P***n Kir*****glu
Cok guzel oldu cicegimiz, cok tesekkurler!
F***a Fet****glu
Teşekkürler Harman çiçek. Harika çalışıyorsunuz.Biz cok memnunuz
N**e *
Sitede görmüş olduğum ürünlerin,siparis ve teslim edilen sekli mukemmel. Tüm siparişlerimin son derece özenle ve titizlikle olarak hazırlanmis olmasi ve ayrica bana geri donen memnuniyetler icin Harman Cicek ve elemanlarina cok tesekkurler.
N*r Su**ka
Çok beğendik. Teşekkür ederiz.
B***k Tur****glu
Her zamanki gibi şahane! Taze zevkli aranjman ve hızlı teslimat. Teşekkürler 🙏🏻
Gu**an D***s
Teşekkürler.
Ze**ep Ay***in
Fotoğraftaki gibi geldi. Çiçekler tazeydi. Memnun kaldım.
Du**un C***n
Harika bir tasarım , incelik , zarafet 🙏
Go**an Di**ci
Cicegi alan arkadasim gercekten hayran kaldigini, ciceklerden ve renklerinden gozunu alamadigini soyledi. Hatta 3 kere daha soyledi
Emegi gecen herkese teşekkür.
D***e H***r
Harika bir aranjman olmuş , güvenilir hızlı titiz bir kurum 🙏
Ka****an Se***ad
Her zaman ozenli ve guzel. Tesekkurler.
E***n Me**an
Asla yanıltmazlar, İstediğinizden de iyi ve güzel ürünleri, ilgili, nazik kadrosu, karar vermekte zorlananlar için tecrübeli ve titiz ekibiyle hep çok memnunuz... Teşekkürler Canım ekip :)
Ju***si Ho***in
Çok güzel
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
D***a Ku**cu
Teşekkür ederim, çok şık hazırlanmıştı ve çiçeklerin hepsi çok tazeydi, elinize sağlık
S***n Ze**in
Ilk siparisimde olumsuz hava sartlarindan dolayi siparis ettigim urunun icerigini tam olarak tedarik edememenize ragmen elinizdekilerle daha da harika bir aranjman yaratip kar yagisinda sorunsuz teslim ettiginiz icin size guvenebilecegimi biliyordum. Bu defa da harika ciceginizle beni yaniltmadiniz. Kaliteli urun ve hizmetiniz icin tesekkurler!
So**ul A**y
Alıcı, hayatında aldığı en özenli ve güzel bulet olduğunu söyledi