Seramik eskitme görünümlü vazo içerisinde beyaz lilyumlar ve pembe güller, mevsim ile hazırlanmış şık ve gösterişli aranjman tasarımı.
Bugün ’a kadar teslimat için son dakika
Siparişinizi 'a kadar oluşturun, bugün 'a kadar teslim edilsin.
Kredi kartı veya banka kartınızla tamamen güvenli 3D Secure ile alışveriş yapabilirsiniz. İsterseniz siparişinizin ödemesini Banka Havalesi ile de yapabilirsiniz.
Vermiş olduğum siparişden çok memnun kalmıştım. Görselle aynı aranjman gelmişti. Bu sene de sipariş vericektim ama maalesef babamı covid den kaybettiğimiz için çok üzgünüz. O yüzden sipariş veremedik...
Ru**ye Ka**az
Çiçekler çok taze. İşlerini sevgi, ilgi ve özenle yapıyorlar.
Gu**an D***s
Teşekkürler.
Ra**be M***l
Cok begenilmis
Ne**in K**a
Çok beğendim. Teşekkürler 🙏
C***u E**m
Hizli teslimat, kaliteli urunler. Cicek sepeti gibi emsaller yerine tercih edilmeli.
E***n C***n
Çiçek fotoğraftadaki çiçekten daha güzeldi elinize emeğinize sağlık 🫶
E***n Al****as
Harika bir buket hazırlanmış. Yıllardır alıştığımız, Harman'ın ince zevki...İyi çalışmalar dilerim.
O**r G***e
Her zaman ki gibi sizlerin hizmetinden çok memnunum
Bu sektörde bana göre en özeli sizin ellerinizden çıkıyor
Sevgiler
N***n Mu****ar
Teşekkür ederim ,gayet güzeldi.
Se**an B*z
Yıllardır aldığım şahane hizmetin ve vizyon kokan tasarımların hiç nihayetlenmemesi dileklerimle..
E**u Tan****rdi
Çok memnunum şahane ellerinize sağlık
Ne****an Te****en
Cok menun kaldim, zamaninda ve cok guzel bir buket ve gulen suratli balon tam istedigim gibiydi. Cok tesekkurler.
A*i Ca***rk
Bence direkt saat seçtirmeyin, elbet sarkmalar olur, zamanında ulaşmayan siparişler alıcıları güç duruma düşürebilir onun dışında iyi çalışıyorsunuz tavsiye edeceğim
A**a Ka****yi
Guzel saglikli bir cicek geldi. Tesekkurler
E***n Me**an
Asla yanıltmazlar, İstediğinizden de iyi ve güzel ürünleri, ilgili, nazik kadrosu, karar vermekte zorlananlar için tecrübeli ve titiz ekibiyle hep çok memnunuz... Teşekkürler Canım ekip :)
N**e *
Yillardir Harman Cicek ile verdigim tum siparisler mukemmel ve kalitesi ile , ciceklerin uzun omurlu olmasi ve estetik zenginligi ile herzaman cok olumlu donusler aldigim icin cok tesekkurler. İşletmenin müşteriye yaklaşımı da bir o kadar nezaketli ve kibar. Kesinlikle tavsiye ederim.
K**n F***h
Gerçekten işini düzgün ve profesyonelce yapan bir firma . Herkese tavsiye ederim .
E**n Ka****lu
Özenle hazırlanmış çiçek ve zamanında teslimat, teşekkürler
Me**et O***n
Gönderimi telefon numarası paylaşmamış olmama rağmen yerine ulaştıran kurye arkadaşa çok teşekkür ederim.
Selamlar,
Orhun